2008. december 30., kedd

Csicsóka még egyszer - utoljára

A múltkori leves után még rengeteg csicsóka maradt, és bár nem voltam elragadtatva az első próbálkozástól, azért csak adtam még egy esélyt neki. Másodjára a tejszínes-rakottas ételt álmodtam rozramringgal. Az eredmény? Egy nagyon krémes, aromás étel, aki kedveli a csicsókát annak semmikép nem lesz csalódás. Én viszont végleg kijelenthetem, hogy nem szeretem a csicsókát. Azt is mondhatnám, hogy ki nem álhatom...az vigasztalt csak, hogy az egyik kolleganőm megkóstolta a közös ebédnél és meg is ette az egészet, neki nagyon ízlett. Hát, ízlések és pofonok :-)


Recept:

1,5 kg csicsóka megmosva
2 dl tejszín
kömény
rozmaring
vaj

A csicsókát 1 cm vastagra szeleteljük majd egy tűzálló tálba rétegezzük, minden réteget megszórunk köménnyel és rozmaringgal, sózunk-borsozunk és egy kevés vajat morzsolunk rá. A végén a tejszínt ráöntjük és megsütjük az előre melegített sütőben.
4 adag lesz belőle.

2 megjegyzés:

rainellepabich írta...

The Game - Titanium Art - TITanium Art
Tite where can i buy titanium trim Iron is a ceramic artist working on all things metal. titanium bars He created used ford fusion titanium many styles of Iron jewelry, playing the game of micro touch trimmer metal for centuries. titanium bar

rosle írta...

bf521 nike hrvatska,longchampbulgaria,psycho bunny polo shirts,adidasgreece,allstargreece,alo yoga tayt,nbashopzurich,dopesuisse,nba trikot sale cr070